9 Eylül 2014 Salı

İlk Yazı

Merhaba.

Bir otomobil delisi olarak açtığım bu blog, arabalar hakkındaki fikirlerimi ve deneyimlerimi paylaşacağım bir yer olacak. Bu nedenle umarım vakit buldukça yaptığım paylaşımlardan memnun kalırsınız ve dikkate almaya değer bulursunuz.

Senelerdir oto kiralama galerisi işletmeciliği yapıyorum. Hal böyle olunca arabalara olan ilgim de bu seviyede artmaya başladı. Bu nedenle sadece araç kiralama değil, araç torpido kaplama, araba aksesuarları satışı ve oto yıkama işine de giriş yaptım. Araba aksesuar denildiğinde akla gelen markalardan biri haline gelmek, elbette ki gururumu okşuyor. Ancak değişen zamana biz de ayak uydurmak zorundayız ve bu noktada çoğu tüketicinin tercihi olan e-ticarete yüzümüzü dönmek zorundayız. İşte bu yüzden arabamaraba.com ile tanıştım ve otomobil sektöründe yepyeni bir deneyim kazandım.

Arabamaraba.com, her şeyden önce benim gibi otomobil tutkunlarının uğrak noktası konumundadır diyebilirim. Arabalara dair ihtiyaç duyulan her şeyi en kaliteli markalarla ve en uygun fiyatlarla bu adreste bulabilirsiniz. Eğer siz de arabanız için bir iyilik yapmak istiyorsanız, mutlaka Arabamaraba.com'a gelin ve tüm ihtiyaçlarınızı tek bir noktadan karşılayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder